среда, 29 марта 2017 г.

Розвиток професійної компетентності вчителя в сучасному освітньому просторі

Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні зокрема. Початкової ланки освіти стосуються всі світові тенденції та інновації: особистісно орієнтований підхід, інформатизація, інтеграція тощо. До них належить і компетентнісний підхід, поява якого пов'язана, насамперед, з кризою освіти, що полягає в протиріччі між програмовими вимогами до учня, запитами суспільства і потребами самої особистості в освіті. Адже довгий час у вітчизняній системі освіти домінував знаннєвий підхід, результатом навчання якого була сукупність накопичених учнем знань (як інформації) умінь і навичок.
24 березня  2017 року  відбулося засідання районного методичного об’єднання  вчителів початкових класів (3 клас) та творчих груп з проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в сучасному освітньому просторі», де розглядалися актуальні питання щодо розвитку професійної компетентності вчителя початкових класів в процесі освітніх реформ.
Учасники зустрічі проаналізували ідеї Концепції нової української школи, обговорили проблеми початкової освіти сьогодення, визначили роль і місце вчителя в процесі запровадження нових освітніх реформ, адже шлях професійного розвитку – це поступове, складне і далеко не завжди лінійне сходження. Професіоналізм, безумовно, приходить не тільки з досвідом, він залежить від багатьох різних факторів: особистих здібностей; мотивації до роботи, її змісту; умов життя; впливу колективу тощо. Однак цілеспрямоване, правильно організоване робота відіграє у становленні, формуванні професіонала неабияку роль.
 В рамках засідання відбулися звіти творчих груп вчителів початкових класів з проблем «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом використання методів ейдетики на уроках в початковій школі» та «Формування природознавчої компетентності молодшого школяра».








Комментариев нет:

Отправить комментарий