Розвиток професійної компетентності вчителя в
сучасному освітньому просторі
Сучасна початкова школа не може залишатися осторонь від
процесів модернізації освіти, які відбуваються нині в усьому світі, і в Україні
зокрема. Початкової ланки освіти стосуються всі світові тенденції та інновації:
особистісно орієнтований підхід, інформатизація, інтеграція тощо. До них
належить і компетентнісний підхід, поява якого пов'язана, насамперед, з кризою
освіти, що полягає в протиріччі між програмовими вимогами до учня, запитами
суспільства і потребами самої особистості в освіті. Адже довгий час у
вітчизняній системі освіти домінував знаннєвий підхід, результатом навчання
якого була сукупність накопичених учнем знань (як інформації) умінь і навичок.
24 березня 2017 року
відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів початкових класів (3 клас) та
творчих груп з проблеми «Розвиток професійної компетентності вчителя в
сучасному освітньому просторі», де розглядалися актуальні питання щодо розвитку
професійної компетентності вчителя початкових класів в процесі освітніх реформ.
Учасники
зустрічі проаналізували ідеї Концепції нової української школи, обговорили
проблеми початкової освіти сьогодення, визначили роль і місце вчителя в процесі
запровадження нових освітніх реформ, адже шлях професійного розвитку – це
поступове, складне і далеко не завжди лінійне сходження. Професіоналізм,
безумовно, приходить не тільки з досвідом, він залежить від багатьох різних
факторів: особистих здібностей; мотивації до роботи, її змісту; умов життя;
впливу колективу тощо. Однак цілеспрямоване, правильно організоване робота
відіграє у становленні, формуванні професіонала неабияку роль.
В рамках засідання відбулися звіти творчих груп
вчителів початкових класів з проблем «Активізація пізнавальної діяльності учнів шляхом
використання методів ейдетики на уроках в початковій школі» та «Формування природознавчої компетентності молодшого школяра».
Комментариев нет:
Отправить комментарий