Використання
електронних освітніх ігрових ресурсів в початковій школі як чинник реалізації
Концепції нової української школи
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно
слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з
педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого
критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати
теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах,
не звертаючи уваги на вчителя.
26 вересня 2017 року на базі
Супрунівського НВК відбулося спільне засідання школи молодого вчителя
початкових класів та школи педагогічної майстерності з проблеми «Використання електронних
освітніх ігрових ресурсів в початковій школі як чинник реалізації Концепції
нової української школи». Про методику використання у своїй
навчально-виховній діяльності технології навчання учнів початкової школи
«Розумники» з досвіду роботи
ділилась вчителів початкових класів Супрунівського НВК Симітко О.Ю.. В
рамках засідання проведено урок української мови у 2 класі «Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові.
Наголошені й ненаголошені звуки і склади» з використанням ІКТ.
Методист РМК
Стасовська О.М. наголосила, що при активному використанні ІКТ досягаються
загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації:
вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на
папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну та письмову мову,
відкривати щось нове, робити вибір і приймати рішення.
Також
застосування нових інформаційних технологій у традиційному початковому навчанні
дозволяє диференціювати процес навчання молодших школярів з урахуванням їх
індивідуальних особливостей, дає можливість творчо працює вчителю розширити
спектр способів пред'явлення навчальної інформації, дозволяє здійснювати гнучке
управління навчальним процесом, є соціально значущим і актуальним.
Широке застосування
комп’ютерних технологій в освіті поступово, але
досить впевнено, стає
найважливішою деталлю навчально-виховного процесу школи.
Про організацію
навчально-виховного процесу відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової
школи доповіла методист РМК Стасовська О.М.
Комментариев нет:
Отправить комментарий