вторник, 3 октября 2017 г.

Використання електронних освітніх ігрових ресурсів в початковій школі як чинник реалізації Концепції нової української школи
Вже не існує тієї школи, де діти, сидячи рівно і склавши руки, чемно слухають суворого вчителя. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати радше як порадника, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – учням не цікаво 45 хвилин слухати теорію, тому вони все частіше знаходять більш цікаві заняття у своїх гаджетах, не звертаючи уваги на вчителя.
26 вересня 2017 року на базі Супрунівського НВК відбулося спільне засідання школи молодого вчителя початкових класів та школи педагогічної майстерності з проблеми «Використання електронних освітніх ігрових ресурсів в початковій школі як чинник реалізації Концепції нової української школи». Про методику використання у своїй навчально-виховній діяльності технології навчання учнів початкової школи «Розумники» з досвіду роботи  ділилась вчителів початкових класів Супрунівського НВК Симітко О.Ю.. В рамках засідання проведено  урок української мови у 2 класі «Наголос. Уявлення про наголос як сильніше вимовляння складу в слові. Наголошені й ненаголошені звуки і склади» з використанням ІКТ.
 Методист РМК Стасовська О.М. наголосила, що при активному використанні ІКТ досягаються загальні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: вміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, висловлювати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну та письмову мову, відкривати щось нове, робити вибір і приймати рішення.
 Також застосування нових інформаційних технологій у традиційному початковому навчанні дозволяє диференціювати процес навчання молодших школярів з урахуванням їх індивідуальних особливостей, дає можливість творчо працює вчителю розширити спектр способів пред'явлення навчальної інформації, дозволяє здійснювати гнучке управління навчальним процесом, є соціально значущим і актуальним.
Широке застосування комп’ютерних технологій в освіті поступово, але
досить впевнено, стає найважливішою деталлю навчально-виховного процесу школи.   
Про організацію навчально-виховного процесу відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової школи доповіла методист РМК Стасовська О.М.











Комментариев нет:

Отправить комментарий