вторник, 2 октября 2018 г.

Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу


Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу

На  сучасному етапі розвитку суспільство ставить перед освітою нові цілі. Далеко не вперше з початкової школи розпочинається реформа освітньої галузі.   
Основне завдання сучасної початкової школи - переорієнтувати навчання на освоєння знань, умінь та ставлень, які потрібні сучасній людині для життя, заохочувати дітей до навчання, робити їх успішними.
Урок як організаційна форма навчання постійно зазнає багатьох змін у своїй побудові у зв’язку із змінами вимог до якості освіти, що їх висувають у різні часи перед школою влада, суспільство і педагогічна наука.
Ідея інтегрованого навчання є однією з провідних ідей сучасної освіти, оскільки модель навчання, побудована на засадах інтеграції, знімає проблему інтелектуального перенавантаження молодших школярів, сприяє цілісному розумінню світу учнями початкової школи, формуванню міжпредметних і ключових компетентностей учнів, стимулює розвиток пізнавальних і творчих здібностей, розв’язує суперечності в наступності між дошкільною та початковою освітою.  
З метою підготовки учителів початкових класів до інтегрованого викладання у контексті сучасних вимог початкової освіти  21 вересня 2018 року проведено засідання творчої групи вчителів початкових класів по темі «Інтеграція змісту початкової освіти на засадах компетентнісного підходу».

В ході роботи педагоги ознайомилися із теоретичним підґрунтям і отримали методичний кейс матеріалів, що стосується питання інтегрованого навчання учнів початкових класів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий