четверг, 7 февраля 2019 г.

На хвилі Нової української школи, на хвилі змін




25 січня 2019 року на базі Тахтаулівського НВК відбувся семінар-практикум для учителів 4 класів з проблеми «На хвилі Нової української школи, на хвилі змін».
Семінар пройшов у формі творчого звіту шкільного методичного об’єднання вчителів початкової школи.
Клинцов Ю.А., директор  навчально-виховного комплексу, познайомив присутніх з основними напрямами навчально-виховної діяльності закладу та презентував роботу кафедри вчителів початкових класів.
Ранкову зустріч для учасників семінару провела Роман Л.А., учитель початкових класів Тахтаулівського НВК, яка працює над проблемою «Розвиток навичок читання в учнів початкових класів».
Методика проведення уроку швидко змінюється відповідно до Концепції Нової української школи. Раніше першим етапом або структурним елементом уроку був організаційний момент, то за новою методикою проведення навчального дня навчальний процес потрібно розпочинати з ранкової зустрічі. Нічого нового скажете ви! Ні різниця між даними методичними елементами дуже велика і суттєва.
Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 15–25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день у школі.
Учасники семінару відвідали фрагмент уроку літературного читання 2 клас «Творчість М.Підгірянки «Розмова про сонце»», вчитель Шумейко Т.І.  
Під час проведення уроків педагоги вміло продемонстрували свою діяльність над обраними науково-методичними проблемами, представили нестандартні форми й методи роботи, використання інтерактивних методів навчання.
Методист РМК Стасовська О.М., наголосила на необхідності активного впровадження новітніх технологій в освітній процес початкової школибули прийняті методичні рекомендації щодо подальшої реалізації ідей нового Державного стандарту початкової освіти.










Комментариев нет:

Отправить комментарий