среда, 16 марта 2016 г.

Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у початковій школі

18  лютого 2016 року на базі Тахтаулівського НВК відбулося чергове засідання творчої групи вчителів початкових класів  «Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках у початковій школі».
Члени групи обговорили питання ефективності застосування здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі, які  позитивно впливають на зміцнення розумового та фізичного стану здоров’я, сприяють збереженню та укріпленню здоров’я, розумового психічного та фізичного розвитку дітей, тобто гармонійного розвитку організму. Поділилися напрацюваннями щодо використання здоров’язбережувальних технологій на уроках.
Було проведено практичне заняття з аналізом уроку у 4 класі «На гостині у казки. Великий казкар Г.К. Андерсен» (вчитель Павленко Т.А.) Розпочався урок із створення ситуації успіху та позитивного налаштування на урок. Вдало підібрані форми та методи роботи сприяли кращому засвоєнню матеріалу. Використання технічних засобів і засобів наочності допомогло учням глибше проникнути в суть вивченого матеріалу. Урок сприяв розвитку кожної дитини, її пам’яті, мислення, ефективно організовувалась пізнавальна діяльність школярів. Знання, набуті учнями на попередніх уроках, ефективно застосовувались і допомагали робити висновки. Зміст уроку сприяв розвитку в учнів інтересу до навчання.
Учасники засідання обмінялися досвідом роботи, підвели підсумки, виробили методичні рекомендації щодо сучасних підходів до застосування здоров’язбережувальних технологій в навчально-виховному процесі у початковій школі.

Методист РМК                                                            Стасовська О.М.




Комментариев нет:

Отправить комментарий