пятница, 4 ноября 2016 г.

Шкільні зміни - теорія і практика

28 жовтня 2016 року на базі інформаційного центру РМК відділу освіти
відбувся семінар вчителів 2-х класів на тему «Шкільні зміни – теорія і практика».
Останні реформи в галузі початкової освіти проходять під гаслом «молодша школа не може бути неуспішною», що набуває конкретного і самобутнього втілення в нашій країні.
Основна мета оновлення навчальних програм початкових класів полягає у переході на компетентнісний підхід, адаптації навчальних програм до вікових особливостей дітей, а також розвантаженні програм від другорядної чи застарілої інформації.
Компетентнісний підхід (акцент на особистих досягненнях учнів) виражається не тільки змістом навчальних програм, а й методикою викладання. Уроки мають проводитися у невимушеній атмосфері, а вчителі не мають витрачати час просто на трансляцію застарілої інформації.
Методист РМК відділу освіти  Стасовська О.М. презентувала доповідь на тему «Шкільні зміни – теорія і практика». Олена Михайлівна наголосила, що сьогодні успішним є той учень, який умотивований до навчання. Для цього учителю необхідно організовувати навчальний процес цікаво, неординарно, по-сучасному, тобто володіти такими технологіями навчання, які б викликали у школяра бажання вчитися.
Клочко О.М., вчитель почтових класів Головачанського НВК поділилась досвідом роботи з теми «Розвиток творчих здібностей учнів із використанням ігрових педагогічних технологій навчання». Карпенко С.М., учитель початкових класів  Гожулівського НВК розкрила тему «Формування особистості в системі розвивального навчання».






Обмін досвідом між вчителями про те, як можна розвивати ключові компетентності у дітей, дуже важливий, адже вчителі повинні стати агентами змін в українській освіті.  
Успіх запровадження оновлених програм значною мірою залежить від розуміння та підтримки вчителями цих змін. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий