Шкільні зміни - теорія і практика
28
жовтня 2016 року на базі інформаційного центру РМК відділу освіти
відбувся семінар вчителів 2-х класів на тему «Шкільні зміни –
теорія і практика».
Останні реформи в галузі початкової
освіти проходять під гаслом «молодша школа не може бути неуспішною», що
набуває конкретного і самобутнього втілення в нашій країні.
Основна мета оновлення навчальних програм початкових
класів полягає у переході на компетентнісний підхід, адаптації навчальних
програм до вікових особливостей дітей, а також розвантаженні програм від
другорядної чи застарілої інформації.
Компетентнісний підхід (акцент на особистих
досягненнях учнів) виражається не тільки змістом навчальних програм, а й
методикою викладання. Уроки мають проводитися у невимушеній атмосфері, а
вчителі не мають витрачати час просто на трансляцію застарілої інформації.
Методист РМК відділу
освіти Стасовська О.М. презентувала
доповідь на тему «Шкільні
зміни – теорія і практика». Олена Михайлівна наголосила, що сьогодні успішним є той учень, який
умотивований до навчання. Для цього учителю необхідно організовувати навчальний
процес цікаво, неординарно, по-сучасному, тобто володіти такими технологіями
навчання, які б викликали у школяра бажання вчитися.
Клочко
О.М., вчитель почтових класів Головачанського НВК поділилась досвідом роботи з
теми «Розвиток творчих здібностей учнів із використанням ігрових педагогічних технологій навчання». Карпенко
С.М., учитель початкових класів
Гожулівського НВК розкрила тему «Формування особистості в системі розвивального навчання».
Обмін
досвідом між вчителями про те, як можна розвивати ключові компетентності у
дітей, дуже важливий, адже вчителі повинні стати агентами змін в українській
освіті.
Успіх запровадження оновлених програм значною
мірою залежить від розуміння та підтримки вчителями цих змін.
Комментариев нет:
Отправить комментарий